« Novembar 2017 »
Pon Uto Sri Čet Pet Sub Ned
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Federalno Ministarstvo trgovine
Ante Starčevića bb, Mostar 88000
Tel: 036/310-148 (centrala)
Fax: 036/318-684
 
Sektor za vanjsku trgovinu
036/318-685
Odsjek za cijene (prijava – OPC obrasci)
Tel: 036/356-448
Fax: 036/327-936
Odsjek za analizu tržišta (XML obrasci)
Tel: 036/312-622

Aktuelno iz Ministarstva

utorak, 13 Juni 2017 12:48

Potpisan ugovor o finansijskoj podršci kampanji „Made in BiH“

Federalni ministar trgovine Zlatan Vujanović i predsjednik udruženja „Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH“ Admir Kapo potpisali su u Mostaru ugovor o finansijskoj podršci kampanji „Made in BiH“.

Ovim ugovorom je počela realizacija transfera iz „Tekuće rezerve Vlade Federacije“ Budžeta FBiH za 2017. godinu, u iznosu od 50.000 KM, kao podrške promotivnih i programskih aktivnosti Udruženja u realizaciji kampanje „Made in BiH“.

Sredstva su namijenjena za petu kampanju „Made in BiH“ koju je u januaru započelo Udruženje „Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH“, a kojom se građanima u BiH želi podići svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda i na taj način jačati privreda i ekonomija u BiH, ali i smanjiti nezaposlenost.

- Kampanjom se želi jednostavno poslati poruka bh. javnosti, dominantno bh. potrošačima i građanima, da nivo koju su postigli domaći proizvođači u proizvodnji svojih usluga i proizvoda, jeste izuzetan - istakao je ministar Vujanović nakon potpisivanja ugovora.

Kampanjom se, također, želi predstaviti zvjezdica „Kvalitetan proizvod – proizvedeno u Bosni i Hercegovini“.

- Naša zvjezdica, kao oznaka kvalitete i znak da je proizvod domaći, se ne dobiva lako. To je oznaka kojoj prethode mnogi certifikati kao što su ISO, HACCP i HALAL, te druge relevantne oznake na europskom i svjetskom tržištu - objasnio je ministar Vujanović.

Federalni ministar je poručio da Federalna vlada želi da bh. proizvođači i privreda budu konkurentni u izvozu, ali i da država prvo treba konzumente i potrošače koji će iskazati svoju lojalnost i svoj potrošački patriotizam.

Dodao je kako je Federalna vlada prepoznala ovu kampanju kao jednu od najkvalitetnijih.

Predsjednik udruženja „Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH“ Admir Kapo je ocijenio kako je u trinaest godina koliko ovo udruženje postoji, ovo prvi put službeno, da se državna institucija, Federalna vlada, uključila u ovom obimu u projekt. Ovo udruženje do sada je realiziralo sedamdeset projekata, koji prvenstveno imaju za svrhu buđenje svijesti bh. građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda.

Po njegovim riječima, projekt ostavlja izuzetno dobro rezultate i dobre beneficije za cjelokupno bh. društvo, kao što je povećana kupovina domaćih proizvoda i korištenje bh. usluga, a to dovodi do ekspanzije i rasta privrede i ekonomije.

Predstavnica bh. kompanije „Violeta“ Dijana Marić poručila je kako je kampanja bitna ne samo kompanijama, već dovodi i do smanjenje nezaposlenosti, punjenja budžeta i stvara ambijent u kojem će mladi ljudi htjeti ostati.

(www.fbihvlada.gov.ba)