Svjetski dan prava potrošača
Poštovani građani,
Danas, dok obilježavamo Svjetski dan prava potrošača, želimo poslati snažnu poruku: Svaki potrošač zaslužuje sigurnost, fer cijene i kvalitetne proizvode!
Svjesni smo izazova s kojima se zajednički suočavamo, poput rasta cijena, odnosa cijene i kvalitete, te sigurnosti kvalitete roba i kontinuiranog snabdijevanja. Zato je zaštita potrošača naš zajednički zadatak.
Federalno ministarstvo trgovine neumorno radi na jačanju mehanizama zaštite kako bismo osigurali poštenije, transparentnije i sigurnije tržište za sve, putem novog teksta Zakona o zaštiti potrošača i Strategije razvoja trgovine.
Ali vi, građani, imate ključnu ulogu! Budite aktivni, informišite se, prijavljujte nepravilnosti i koristite svoja prava. Vaša proaktivnost doprinosi jačanju sistema zaštite i poboljšanju uslova za sve potrošače u Federaciji BiH.
Samo zajedno možemo stvoriti odgovorno tržište u kojem su potrošači na prvom mjestu.
Svjetski dan prava potrošača obilježava se od 1982.godine, a svoje porijeklo ima u «Deklaraciji o osnovnim pravima potrošača» . U dekleraciji su pobrojana osnovna prava potrošača ; pravo na sigurnost roba i usluga, pravo na izbor roba i usluga, pravo na cjelovitu, istinitu i pravovremenu informaciju, parvo da se čuje glas potrošača, pravo na zadovoljenje temeljnih životnih potreba, pravo na naknadu štete i na zdrav okoliš.